5 syke opplevelser jeg aldri vil glemme

Jeg har opplevd tornado 2 ganger. Det var spennende, men samtidig var jeg sykt redd. Begge tornadoene opplevde jeg i Orlando da jeg var hos vertsfamilien min. Den første som dukket opp var på slutten av skoledagen. Den andre startet på kvelden, akkurat da vi var ferdige på Disney world.

Møtt dyr jeg aldri trodde jeg ville få se. Jeg har faktisk fått et “kyss på munnen” av en delfin, vært sammen med kameler, hatt aper sittende oppå skulderen min, holdt slange i hendene..wow. Det er ganske utrolig!!

Russetiden. Det er selvfølgelig ikke en veldig “uvanlig” opplevelse, men det er noe jeg aldri vil glemme.

Vært på språkreise. Altså, dette er noe jeg anbefaler alle på det sterkeste! Ikke bare får man opplevd mye morsomt, men det er virkelig et minne for livet!

Innkjøp av første Chanel veske. Uansett hvor utrolig teit det høres ut, så var det en stor biggie for meg! Men for å ikke høres helt fjern ut, så var det ganske så sykt å få kjøpt seg en egen leilighet også.

_________

Jeg vil høre dine og!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg