25% rabattkode til dere på Nelly

Reklame | Nelly

Jeg har klikket hjem et par favoritter fra Nelly, nedenfor ser dere et par av innkjøpene mine. Jeg digger glidelås kjolen, den er så sinnsykt fin på i virkeligheten! Liker dere forresten slike innlegg, eller skal jeg stoppe med det? Selv syns jeg det er gøy å se hva andre bestiller, ikke minst finne noe nytt. Nelly har et såpas stort utvalg av klær, så det er ikke alt man får med seg. Å det er da man setter ekstra stor pris på slike innlegg. Men det er min mening da..

💕BRUK KODEN NLYSUMMER Å FÅ 25% RABATT PÅ NLY TREND 💕

BODY HER ⎟ SKJØRT HER ⎟ HÆLER HER

TOPP HER & SKJØRT HER ⎟ TOPP HER ⎟ JEANS HER

BODY HER ⎟ KJOLE HER (MUST HAVEEE) ⎟ JOGGESETT HER

BIKER SHORTS HER ⎟ TOPP HER ⎟ JOGGESETT I SVART HER

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg