20% på HELE Nelly

Reklame | Nelly


Oh nooo, 20% rabatt på HELEEE Nelly! Følte selv jeg trengte en liten garderobe oppfriskning nå som våren begynner å nærme seg. Selvom det åpenbart tyter ut klær fra alle kanter her hjemme..haha. Skal selge en god del plagg snart, så hvordan ønsker dere jeg skal gjøre det? Foretrekker dere at jeg legger ut bilder her på bloggen, selger alt på tise eller skal jeg opprette en insta konto som brukes til å selge ting på? Heeelp me. <3

Her er i hvert fall alt jeg bestilte hjem i dag!

BODY HER⎟SHORTS HER ⎟CROPPED BLAZER HER

T-SKJORTE HER ⎟ BEIGE SETT HER ⎟TOPP HER

TOPP HER ⎟ PLAYSUIT HER ⎟ SNEAKERS HER

TOPP HER ⎟BODY HER ⎟ CROPPED HOODIE HER

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg