Andre søndag i advent

TENN LYS! TO LYS SKAL SKINNE FOR KJÆRLIGHET OG TRO,
FOR DEM SOM VISER OMSORG OG ALLTID BYGGER BRO.
MÅ FANGER FÅ SIN FRIHET OG FLYKTNINGER ET HJEM.
TENN LYS FOR DEM SOM GRÅTER OG DEM SOM TRØSTER DEM.

 

. . . . . . . .

Vi startet 2. søndag i advent med brente sjokoladeboller, haha! For de som ikke har meg på snap, skulle jeg være snill å lage sjokoladeboller til kjæresten! Han hadde mast om bakevarer i hele går, stakkars. Så da jeg faktisk tok meg tid til å bake, klarte jeg å svi dem alle. Dere kan tenke dere for et kaos det var her da.. jeg holdt på å flire meg i hjel. Siden det ikke ble noe snacks i dag, lurer jeg på om jeg kanskje skal prøve meg på cookies istedenfor! Noen her inne som har en god oppskrift på julebakst?

 

..Ønsk meg lykke til med bakingen i dag da! ☃️

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg