6 tips til julen!

. . . . .

1. Kjøp deg en rød eller svart glitter kjole! Da er du sikker på at du har antrekket klart til julebordssesongen eller julaften.

2. Pysjamas hele julen! En myk, stretchy pysjamasbukse er definitivt et must (..spesielt når du skal se en film eller bare slappe av på sofaen).

3. Lag en herlig julefrokost i helgene. Eggerøre, kakao og ferske rundstykker. Mmm!

 

. . . . .

4. Til dere som ikke har fått det med dere; jeg elsker duftelys! Et lite tips fra meg til deg, Jo Malone eller Diptique. Du vil takke meg senere, de lukter helt magisk!

5. Regner med det er mange her som elsker gløgg? Ingenting er bedre enn å lage den selv. Hvordan pleier dere å lage gløgg? Har lest kjempe mange oppskrifter, jeg elsker å teste ut nye.

6. Jeg er veldig glad i å stå på ski, og det beste jeg vet er lengre skiturer. Vi pleier ofte å gå på ski frem til vi kommer til et isfiske vann, eventuelt en lang tur opp til røde kors hytta! Det gir så ekstremt mye energi og ikke minst glede. Litt aktivitet er gull.

 

..Håper dere nyyter juletiden like mye som meg! ☃️

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg