Første søndag i advent

Tenn lys! Et lys skal brenne for denne lille jord.
Den blanke himmelstjerne, der vi og alle bor.
Må alle dele håpet så gode ting kan skje.
Må jord og himmel møtes. Et lys er tent for det.

Tenk dere, nå er det bare 3 søndager igjen. Hjelp! Jeg syns tiden går så fort, men jeg skal sørge for å nyte hvert sekund av den. Julen har alltid vært en stor glede i mine øyne, og jeg koser meg alltid. Jeg gleder meg til å komme hjem til familien, jeg gleder meg til å se hunden min igjen, og jeg gleder meg til å slappe av. Og at jul kan glede meg så mye, det setter jeg pris på. Dessverre er det ikke alle som forbinder julen med noe positivt, så tankene mine er ofte hos de!

. . . . . . . 

Nå skal jeg sette meg ned å nyte frokosten vi har lagt fram på bordet! I dag ble det en veldig sen frokost, men slik for det bli. Personlig syns jeg det er koselig å kunne dra seg litt ekstra i sengen før man står opp på søndager, hihi. Ellers på hektiske hverdager, liker jeg å stå opp litt tidligere for å få utnyttet tiden godt! Jeg regner med det er flere enn bare meg som har tent et lys i dag, så dere får kose dere masse. Stor klem!

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg