Første jul i nytt hjem

🎄 ✨

HAPPY FIRST DAY OF DECEMBER 

 

 

..I CAN’T BELIEVE IT’S THE 1ST OF DECEMBER! 

Herregud, jeg vet ikke hvordan jeg skal starte dette innlegget. Tiden har gått så sinnsykt fort, og det har skjedd så vanvittig mye. Men vet dere hva? nå kan jeg endelig pynte til jul. Jeg har aldri følt for å gå til innkjøp av en skikkelig fin julestjerne, adventsstake eller juletre – mens jeg har leid leilighet. Det har vært vanskelig å føle seg hjemme, spesielt når du ikke får ha dine egne møbler, eller satte ditt eget preg på leiligheten..så nå føles det ekstra godt.

Julestjernen er hengt opp i vinduet, telysene er tent og hundrevis av julekuler er kjøpt inn 🌟 I morgen skal leiligheten skinne, og jeg lover dere masse spennende innlegg! Nå skal jeg rett i boden å hente siste del av julepynt, og fortsette på prosjektet mitt. Vi ses i morgen tidlig fineste dere! Viste ikke helt om jeg skulle lage et lite frokost innlegg eller ha noe i forbindelse med første søndag i advent, hva tenker dere? 🎁

6 kommentarer

Siste innlegg