A new chapter in life

..MY NEW HOME ✨

Hei alle hjerter!! Nå er det lenge siden sist, og jeg har endelig tenkt å røpe hva jeg har holdt på med. Jeg skal ikke legge skjul på at jeg lenge har vært å snust på leiligheter, og når det er sagt – boligmarkedet er ikke lett å komme inn på i dag! Men jeg kan stolt si at jeg endelig kan kalle meg selv eier. Det har vært noen kjempe lange, slitsomme og spennende uker, men nå ser jeg frem til å slå meg selv til ro.
 

Fremover vil det naturligvis bli litt mer interiør og hjem snakk. Jeg håper selvfølgelig at dette blir godt tatt i mot, og at det faller i smak hos dere. Selv elsker jeg å lese interiør bloggere, balsam for sjela spør du meg! Jeg kommer til å fortsette som før, ha et variert innhold å blogge så og si hver dag. Gjerne kom med tips hvis det er noe dere ønsker å lese! 

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg