A magical evening

· ENJOY EVERY SUNSET ·

Åh, hvor nydelig er ikke dette..jeg kunne seriøst sett på solnedgangen hver kveld, i flere timer. Det er så fint ♥ Gjett om jeg skal ramme en av disse bildene inn, å ha det på nattbordet. Det er forresten en av mine nærmeste venninner som er med på bildet, så det betyr selvfølgelig ekstra mye. Jeg elsker når man har en stilfull og ren leilighet med fine interiør ting, men samtidig ha litt personlige bilder. Jeg syns det er mye finere, og ikke minst mer hjemmekoselig når du tydelig kan se at stilen tilhører deg og at du finner personlige ting i det. ✨

 

..Siste dagen i Tenerife var den mest fantastiske! 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg