Farging av vipper

· SKAP MER VOLUM OG LENGDEUTTRYKK PÅ VIPPENE DINE ·

Det har vært et par spørsmål om spaet som var på hotellet, Fanabe beach! Og jeg har vært skeptisk til å dra på spa i utlandet selv, nettopp på grunn av tidligere erfaringer. Så jeg skjønner at folk stiller seg kritisk, og jeg syns det er bra. Håper folk fortsetter med det, og faktisk undersøker steder før man gjør noe. Uansett, det første jeg legger merke til er selvfølgelig hvor rent alt ser ut, og hvordan man blir behandlet i resepsjonen. En annen ting er jo også å vite at folk vet hva de holder på med. Hun jeg hadde blant annet, var fra Sverige og hadde utdanning som vippetekniker og hadde nå fått dette tilbudet på spa hotellet. Som hun selvfølgelig takket ja til, da dette var drømme jobben hennes. 

 

🍍

Top from Bershka
Shorts from Pull & Bear
Sandals from Birkenstock
Necklace from Bershka

 

Jeg valgte å farge vippene mine. Egentlig ikke fordi jeg trengte det så veldig, men det var mest for å teste ut litt andre ting. Vippene fikk mer volum og virket lengre. Det gav et ekstra løft på blikket! Men jeg vil ikke påstå at mascaraen kunne legges bort, absolutt ikke. Synd jeg ikke tok bilder under behandlingen og før -og etter bilder. Men men! Som dere ser på alle bildene i dette innlegget, har jeg mascara på. Men jeg var ikke ute etter noe annet enn å få farget de ytterste vippene, da de gjerne blir litt lysere enn de innerste. Dersom du ønsker et mer drastisk resultat, bør du heller vurdere å sette på vipper. 
 

4 kommentarer

Siste innlegg