Waking up to this view every morning


· THIS MAKES ME HAPPY ·

 

Hei fineste dere! Her får dere et lite innblikk i hva vi faktisk våknet til hver eneste dag i Tenerife, altsåååå ♥ Jeg elsker når man får sjansen å bo litt i høyden, få litt utsikt å slippe mennesker som gå rett forbi vinduet ditt. Det var skikkelig deilig. Uansett, nå er jeg tilbake til hverdagen. Litt godt er det å ha rutinene tilbake, men det har skjedd mye den seneste tiden. Både på godt og vondt. Jeg krysser fingrene for at resten av oktober måneden blir grei! 

 

..Det er så merkelig hvor mye man klarer å koble ut når man først bestemmer seg for det. Jeg bestemte meg før selve reisen, at jeg ikke skulle blogge. Jeg var også bestemt på at internettet skulle ligge. Selvfølgelig sjekket jeg telefonen i blant, men wow. Det er lenge siden jeg har slappet av så mye, som det jeg gjorde der. Men det ligger nok mye bak i det også, det at man for eksempel ikke trenger å bekymre seg over de hverdagslige tingene. Haha, nå hørtes jeg skikkelig sytete ut. Nei, det var bare en skikkelig digg ferie! Nå ser jeg frem til juleferie og masse tid med familien ♥
 

Ha en super fin kveld, fra meg og denne lille søtingen 🦆

4 kommentarer

Siste innlegg