Let’s go to the beach

Hei og god morgen fininger!! Som jeg har lovt, skulle jeg oppdatere dere masse på ferien jeg hadde i Tenerife. Soo here you gooo!! Jeg husker så godt denne morgenen, vi hadde akkurat spist en deilig frokost ute på balkongen. Jeg husker at kjæresten spurte om jeg var klar for å dra ned på stranden, og jeg svarte med at strandbaggen ble pakket allerede igår. Haha! Jeg var med andre ord klar. Altsååå se på dette da!✨
 

..Å ligge under disse parasollene var helt herlig. Om jeg bare kunne spolt tilbake i tid..Aah! Nei, vi blir nok å ta en ny tur til syden neste år håper jeg. Vi får se hvordan økonomien ligger ann. Jeg har veldig lyst å oppleve Island, selvom det ikke er en sydenplass som akkurat dette. Men jeg tror det hadde vært en syk opplevelse, for eksempel å oppleve blue lagoon. Er det noen av dere som har vært der? Jeg har lyst å dra!
 

🌰

Dress from Zara
Sandals from Birkenstock
Bag from H&M

 

En ting jeg faktisk la merke til på Tenerife og som jeg var veldig glad for, var at det nesten ikke fantes insekter. Tror jeg så 3 veps på en hel uke, og that’s it. Dere vet jo meg og edderkoppene, det er litt av et eventyr her hjemme i Norge. De la jeg heller ikke merke til i Tenerife, ikke en eneste gang. Og vær så snill, ta meg ikke bokstavlig. Jeg er fult klar over hvor viktig insektene er for naturen og resten av verden, men det var veldig deilig å slippe å se dem hele tiden. 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg