Sunwing Fañabé Beach

Tenk dere, å våkne til dette hver eneste dag: solfylte dager med 25 grader, strand og bading. Hotellet vi bodde på het Sunwing Fañabé Beach. Hotellet hadde en utrolig fin beliggenhet, man har også flotte spa-muligheter (som jeg vil komme tilbake til en annen dag), treningsrom, utebasseng mm. Jeg trivdes for å si det mildt!! Stranden lå også rett rundt hjørnet bare, noe som var helt ypperlig i mine øyne.
 

🌴

Top from Bershka
Shorts from Pull & Bear
Sandals from Birkenstock

 

Det første vi gjorde i det vi kom fram, var selvfølgelig å løpe ned på stranden. Jeg tror vi var på stranden i typ 5-6 timer hver gang vi var der. Dere som kjenner meg godt tenker sikkert “haha, aldri at du har solt deg så lenge“, og jo. Med unntak av at jeg kanskje sprang å herjet i bølgene, gikk meg noen småturer, stod på hender..For de som ikke skjønner noe: jeg er så sinnsykt rastløs, å slappe av er ikke min greie for å si det mildt. Jeg bare klarer ikke lukke øynene, å ikke gjøre noen ting. Å sitte i ro er ingen problem, så fremt jeg har noe å fikle med. For eksempel strikking, eller blogging. Men det å sole seg, eller lese en bok – er ting som får meg til å skli under et bord. 
 

..Ha en fin kveld videre 🐒

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg