Necklace love

I USUALLY DON’T WEAR A LOT OF JEWELLERY, BUT …

Jeg var å snoket litt i smykkeskrinet til mamma for litt siden, hun har mye fint. Jeg er alltid å snoker på rommet hennes! Er det ikke klær jeg mangler, så er det smykker eller øredobber. Kanskje i noen tilfeller så trenger jeg å låne en treningstights også! Haha, flere som har det slik? Uansett, hvor fint er ikke dette smykket da? Jeg bruker til vanlig gull smykket mitt fra Michael Kors (som dere sikkert har sett en million gang på bloggen), det er typ det eneste smykket jeg bruker. Men kjenner at litt variasjon mellom gull og sølv hadde vært deilig. 
 

💍

Neclace from SNÖ of Sweden, jumper from Vero Moda
 

 

..Heldig som jeg var, kjøpte mamma en “liten” by gave til meg for litt siden. Et nytt sølvsmykke i samme merke som på bildene. Altså, jeg dør!! Endelig et sølvsmykke i smykkeskrinet mitt også.. det var på tide. Noe jeg spesielt liker med disse smykkene, er at jeg kan dusje med de på, uten at fargen falmer vekk. Tror nesten jeg må gå for et ekstra, kun så man har. I gaven lå det et skikkelig fint armbånd også..herregud, føler meg som verdens heldigste.
 

6 kommentarer

Siste innlegg