Cloudy days

Hei fine dere. Tenk at det allerede er helg snart, tiden flyr! Som i går, er det like overskyet og trist ute. Men samtidig er det deilig å kunne sitte inne å se på serier, finne frem stearinlys og hente litt jordbær og sjokolade på bordet. Jeg personlig syns det er deilig å starte dagene med en ekstra deilig frokost! I dag ble det blant annet kokt egg, masse forskjellige pålegg, te, juice og frisk frukt på bordet. Slike små ting gjør plutselig en “trist” dag, om til en veldig koselig og avslappende dag.
 

☁️

Rainy and cloudy days are perfect days,
to cuddle and watch movies..

 

Er det bare meg som syns blomster gir en skikkelig fin stemning i huset på slike dager? Tenk hvor mye penger jeg kommer til å bruke på blomsterbuketter, den gang jeg flytter inn i mitt eget hus.. Er det noen her inne som kan tipse meg om noen fine planter/buketter som ikke er ekte? I fjord kjøpte jeg en liten bukett på Ebay, og har egentlig vært veldig fornøyd med de. Men kanskje noe annet enn roser, for det har jeg nok av. 
 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg