Gorgeous crystal ceiling light

· THE LIGHT IS SO CALMING AND COZY ·

Herregud som jeg har siklet på denne taklampen som mamma har hjemme. Alle krystallene som henger ned, gir et helt magisk lys over hele gangen. Jeg elsker det. Jeg satt en liten lysekrone i taket på rommet mitt, og den var også fin – men når jeg en gang kjøper noe eget, så kommer jeg til å gå for denne. Uten tvil! Dere aner ikke hvor mye jeg ser frem til å få kjøpt min egen leilighet/bolig, jeg er så ekstremt lei av å leie. Det å aldri føle seg “hjemme” føles aldri godt. Jeg vil ha min stil, mine møbler og mitt preg på leiligheten. 
 

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . 

Nei, jeg får fortsette å jobbe hardt, spare penger, og ha et ekstra øye åpent dersom det skulle dukke opp en rimelig èn! Mamma er min største inspirasjonskilde når det kommer til interiør, så der kommer jeg til å hente mye inspirasjon fra. Den eneste forskjellen mellom oss, er kanskje at jeg er litt mer glad i gull detaljer. Gull og pudder rosa syns jeg er så ufattelig pent sammen..
 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg