How saturdays should be like

I går reiste jeg hjem til familien en liten tur, og det slår aldri feil. Jeg våknet i dag med at lillesøster kom innom rommet, håret i alle veier “søster, jeg er sulten”. Haha! Som storesøster har jeg ikke andre valg enn å stå opp å lage noe godt. Senere endte jeg og mamma opp på tredemølla, sinnsykt deilig! Når det er sagt, så har jeg verdens sprekeste mamma. Hadde jeg bare klart å holde samme farten.. det er jo et fint mål å ha! 
 

🌺

Top from New Yorker, Skirt from H&M
Necklace from Snö

 

Nå er telysene tent og snacksen er klar på bordet. Gjett om jeg skal kose meg! Det er forresten en del av dere som har spurt om hunden min, Jessie. Jeg så ikke den helt komme, haha. Trodde ikke det var så mange hunde elskere der ute. Skal bli flinkere på å ta litt mer bilder av henne, og kanskje nevne henne litt mer i innleggene mine. Vi skal i hvert fall surre oss godt under pleddet, se en serie og nyte regnværet!
 

..Ha en fantastisk helg ☁️

8 kommentarer

Siste innlegg