Pink trousers

Heihei! Kjenner jeg er skikkelig stresset, skulle egentlig fått ut dette innlegget mye tidligere, men slik ble det ikke. Full kjør her i hjemmet for tiden. Akkurat nå sitter jeg med masse mat i munnen, skriver blogg innlegg å prøver å få med meg favoritt serien. Haha, slik blir det når man ikke får gjort ting til tide. Uansett, jeg har hatt en helt nydelig dag, men på samme tid så kjenner jeg at både mandagen og tirsdagen har vært såppas varme og hektiske – at jeg allerede gleder meg til en avslappende helg. 
 

🌴

Trousers from Vero Moda, Top from Asos
Shoes from Nelly

 

. . . . . . . . . . . . . . . . . . 

Jeg bestemte meg i går for å dra på en liten shoppingsrunde med meg selv, noe jeg pent kan angre på i dag. Klærne var jo fine de, men lommeboken er mindre fin for å si det mildt. Men åh, jeg ble helt forelsket i denne buksa blant annet. Syns mauwe fargen gjorde alt! Om dere ser i garderoben min, vil dere kun se masse klær i svart, hvitt og grått. Skikkelig trasig, men jeg er den type “basic” personen som kjøper det som går til alt. Da har jeg også sikret meg selv plagg, som aldri går ut av moten. Men jo, jeg burde kanskje få inn litt mer farger, spesielt nå som det er sommer.
 

..Ha en super fin kveld 🙏

13 kommentarer

Siste innlegg