Loafers, slippers and heels..

ADLINKS

🙏

1. HERE / 2. HERE / 3. HERE / 4. HERE

· SUMMER IS CALLING YOU NAME ·

Hei nydelige dere! Syns dere det er litt for seint å publisere innlegg nå, eller går det greit? Haha, jeg er alltid usikker på om jeg skal gidde å legge ut innlegg når klokken bikker over 21:00..regner med det er mange som har jobb å kanskje legger seg snart, eventuelt har barn å styre med..jeg vet ikke? Håper i hvert fall det er noen som er våken, og kanskje får lest innlegget! Er litt greit å vite, spesielt om jeg skal publisere videoer osv. Gi gjerne litt tilbakemeldinger på det! Uansett, her er noen av mine største sommer favoritter. Loafers til hverdag, slippers til stranden og noen fine hæler til sommerfesten..❥

4 kommentarer
    1. Hei Benedikte. Må bare si jeg liker bloggen din for tiden. Nå virker det som at du legger litt mer tid i den, og jeg sitter faktisk bare å venter på nytt innlegg nesten hver dag! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg