Rare flowers cleansing

FOR DRY AND SENSETIVE SKIN

Hei fineste dere! På tide med et nytt innlegg hvor jeg tester ut noen av ønskene deres. Jeg har den siste tiden fått en del spørsmål om jeg kan teste ut Loreal sine Rare flowers hudpleie serie. Og ja, selvfølgelig. Det var egentlig helt ypperlig, ettersom jeg faktisk trengte litt påfyll av hudpleie produkter! Det var også fint dere ønsket noe som faktisk er egnet til tørr hud. Jeg har testet ut produktene i over 2 uker nå, og foreløpig syns jeg produktene er gode.
 

CALMING ROSE & JASMIN EXTRACTS

Rare flowers cleansing gel: For meg, er denne gull verdt! Både morgen og kveld masserer jeg denne inn i ansiktet, og skyller av. Dette gjør jeg rett og slett for å rense alt huden går gjennom i løpet av en dag. Alt fra sminke rester til forurensning. Vil man ha en hud som både ser og føles bra er det viktig med en god renserutine. Når det er sagt; jeg har ikke vært den beste på nettopp dette (rense huden), og huden min har alltid sett ganske bra ut!! Men det er deilig å føle at huden kjennes ren ut! 

Rare flowers cleansing milk: Min nye sminkefjerner? Nei. Om jeg skal være ærlig så falt ikke denne i smak. Den gav godt med fukt til huden, og for en gangs skyld var huden silkemyk etter å ha fjernet sminken. Men jeg er for lat til dette. Gi meg et produkt som kan helles på en bomullspad og bare fjerne sminken med det – så er jeg fornøyd! Mye enklere! Haha, jeg bare hater å skylle ansiktet mitt under vann i vasken..vann langt nedover armene, vann langs halsen, vann overalt!!! Iiiik panikk følelse. 
 

SLEEP, DRINK WATER AND TREAT YOUR SKIN! XX

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg