Påskefrokost

Åh, påskeferien er over for min del, og det betyr at jeg også er tilbake på blogge fronten. Jeg har tatt masse bilder til dere, så jeg kommer så klart til å oppdatere dere! For min del, har påskefrokosten vært et stort høydepunkt, haha! Jeg syns det er litt stas å gjøre ekstra ut av frokosten når det er påske. 
 

..Kokte egg, stekte pølsebiter og eggerøre er noe av det beste jeg vet 🐣

 

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 

Frokosten i påska bestod av alt fra stekte pølsebiter til eggerøre, samt litt ekstra kos som brownies og brus! Hihi, rart man elsker påska? Tror jeg kan snakke for alle når jeg sier; vi ble alt for mette. Det smakte helt nydelig  Ingenting er bedre enn å nyte en ekstra god frokost, mens solen skinner inn!
 

..HVA HAR DERE GJORT I PÅSKEFERIEN? 💛

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg