To-do for the rest of the week

WEEK 12

Om jeg skal være helt ærlig med dere, burde uken vært godt planlagt allerede på mandag. Men slik har det altså ikke blitt, så jeg kan takke meg selv for en veldig surrete uke hittil. Som dere alle vet, så er jeg avhengig av planleggere. Uten det, går planene mine i surr – og jeg får ikke gjort halvparten av hva jeg egentlig burde gjort. Haha! Men for å ikke gjøre saken noe verre, tenker jeg å lage en liten planlegger nå før jeg tar påskeferie. Jeg tar nemlig ferie om 1 uke!

Ta bilder av klærne jeg skal selge. Det er på tide å få solgt unna i hvert fall halvparten av garderoben, jeg har alt for mye som ikke blir brukt! Ok, kanskje ikke halve garderoben på et klessalg, det blir litt vell mye.. men å få unna litt vil hjelpe mye på!

Påske shopping. Før jeg tar veien hjem (påskeferie), tenker jeg å kjøpe inn noen påskeegg! Herregud, dette er absolutt noe av det koseligste med påska. I fjord lagde jeg et lite påskeegg med litt snop inni + brus selvfølgelig. Det er alltid en god vinner! Men i år tenker jeg å tilsette et duftelys, ullklær eller kanskje noen gode hudpleieprodukter?!

Et spennende youtube prosjekt. Jeg vet dere hater alt som har med hemmeligheter å gjøre, og det forstår jeg. Men noen ganger blir det slik! Jeg kan i hvert fall si så mye som at dette blir utrolig spennende, og at jeg har tatt et steg utenfor min komfortsone!

Bursdagsgave må fikses! Den beste av de beste har bursdag snart, nemlig lillesøster. Jeg har en liten tanke på hva jeg skal kjøpe til henne, men vi får se. Vet ikke helt om jeg tørr å avsløre så mye her på bloggen, tror nemlig hun er veldig snar med å klikke seg inn så fort hun får høre at det er snakk om bursdagsgaver..Haha! Hva pleier dere å kjøpe til søsknene deres?

Påske vasken må tas på søndag. Søndag er absolutt siste dag, for i neste uke reiser jeg hjem. Noe av det verste jeg vet, er å reise bort uten å ha vasket leiligheten. Haha, bare meg som syns det? Jeg blir heller 2 timer forsinket, frem for å komme hjem til en ufresh leilighet..

💛 HAR DERE NOEN PLANER FØR PÅSKEFERIEN STARTER?

4 kommentarer
    1. Hej!
      Jag heter Herta och jobbar på Tourn. Vi jobbar med Influence marketing och jag undrar därför lite hur du jobbar med samarbeten.
      Vad tar du för ett samarbete och inlägg på din blogg?
      Skulle du vilja göra ett samarbete med ett företag som vill jobba med dej!
      Ser fram emot din återkoppling!
      Ha en fin dag!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg