Første visning!!

. . L O O K I N G  F O R W A R D  T O  S H A R E  T H E  W H O L E
P R O C E S S  W I T H  Y O U

Hei fininger! Jeg vet ikke om jeg har fortalt det til dere, men nå for tiden har jeg vært på utkikk etter en ny leilighet. Eller, et nytt hjem. Jeg har fått nok av å leie..selvom jeg aldri har opplevd noe negativt med det (annet enn penger som kastes rett ut). Det har faktisk kommet et par spørsmål om nettopp dette, om jeg er bekymret ved å kjøpe leilighet med en annen person. Og selvfølgelig, det har vært et stort steg; jeg har alltid sett for meg min egen leilighet, som kun stod i mitt navn. Men så var jeg også klar for å leve singel – ikke å plutselig sitte i et forhold som allerede har vart i 6 år.

 

..Uansett, vi skulle på vår første visning for litt siden. Gikk ikke helt etter planen for å si det mildt! Min største frykt ved kjøp av hus/leiligheter, er vannlekkasjer eller ander usynlige skader. Vet ikke hvor mange Youtubere jeg har sett, som har kjøpt sin egen bolig – og endt opp i et mareritt av elektriske feiler, vannlekkasjer og enorme utgifter som kommunen nekter å hjelpe de med. Nei, huff! Jeg får bare krysse fingrene for at alt går greit når vi en gang kjøper! Jeg gleder meg i hvert fall til å ta dere med på denne reisen  Noen her inne som har gått til innkjøp for egen leilighet å har noen tips å komme med? Alt fra sparing, til oppussing!

5 kommentarer
    1. Masse lykke til videre! <3 Nå kommer jeg til å bo i studentbolig i noen år til, men når tiden kommer er jeg også livredd for skader jeg ikke legger merke til når jeg er på visning, da tror jeg at jeg må fly faren min ned hit for å få hjelp altså, haha...

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg