20:52 Monday

HVA…


..gjør du akkurat nå?

I skrivende øyeblikk sitter jeg under varmeteppet mitt, aah, det er det deiligste jeg vet! Også har jeg selvfølgelig en is kald boks cola ved siden av, mens jeg koser meg med bloggen!

..har du på deg?

Verdens mykeste joggebukse og genser fra H&M! Det er et av mine favoritt sett når det kommer til koseklær. Jeg har faktisk et blogg innlegg med bilder av selve buksen, den er superfin! Her er blogg innlegget.

..var den siste tingen du kjøpte?

Av ting til meg selv eller hverdagslige butikk innkjøp? Haha! Chanel Trendy veska var det siste jeg kjøpte til meg selv  Ellers var jeg senest innom Big Bite og kjøpte en taco sub.

..gjorde du i dag?

Var på jobb tidligere i dag, dermed satt jeg opp et treningsprogram som jeg kunne utføre her hjemme! Så selvfølgelig måtte hjemme treningen testes ut! Det kjennes for å si det mildt, haha!!

..spiste du i dag?

Havregryn til frokost, rundstykker til lunsj, big bite til middag og nå sitter jeg her da..og vurderer på hva i alle dager jeg skal lage til kvelds.

..er på “to do” listen for resten av dagen?

Kanskje få ryddet litt i leiligheten (noe jeg har sagt i 3 dager nå), det er virkelig på tide. Jeg må i hvert fall få vasket litt klær.

..var det beste og verste i løpet av dagen?

Det beste var helt klart å ha litt ekstra kvalitetstid med kjæresten, jeg eeelsker når vi tar tid til hverandre! Verste må åpenbart være “to do” listen min i løpet av kvelden, som kommer veldig snart. Vasking av klær.

GOOD NIGHT MY FRIENDS..♥

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg