Tonight i will do absolutely nothing

S U N D A Y

Hei fine! Hatt en avslappende søndag?  Jeg har ikke løftet en fot ut døra, bortsett fra da jeg dro på trening! Tenkte jeg måtte gjøre noe nyttig i dag, annet enn å spise masse muffins og se på tv. Haha, når vi er inne på trening; bestevenninnen min ringte meg tidlig på formiddagen (før treningen vell og merke), og vi begge er enige om at kjæresten min burde hive seg med på mølla. Han nekter, det skulle han så absolutt ikke! Det gikk jo fotballkamp.

..Det var helt til jeg foreslo at kampen kunne han se på telefon mens han jogget!! Kjæresten ble med, vi begge står på hver vårs mølle og jogger (som noen helt vanlige mennesker vell og merke). Jeg har i mine øreplugger med full guffe, og det samme har han. Plutselig hører jeg brått “FAEN ALTSÅ!” – og jeg ser tusen blikk rettet mot oss. Sko lissene til Thomas gikk opp, jeg tror ikke han skjønte hvor høyt han faktisk ropte. Jeg sa selvfølgelig ikke noe, jeg så på han som alle andre, og latet som om jeg ikke kjente gutten. 10 minutter senere, ser jeg armene i været (han løfter seriøst armene opp) og kjefften åpner seg på vid gap – og i frykt ser jeg på han med dødens blikk “du roper faen ikke en gang til!” – haha!! United scoorte nemlig et mål, hadde vært stas om han plutselig hadde brølt ut “JAAAA!! MÅÅL!” på treningssenteret.

 

I P H O N E  X  N E X T ?

..Men dere, jeg har en Iphone 6 (haha, jaa kanskje jeg burde kjøpe ny telefon snart) – meeen jeg har begynt å slite litt med den, noe som er utrolig plagsomt. Noen av dere som kanskje kan hjelpe? Hver gang jeg skal åpne appene som er på telefonen, så detter de ut før jeg rekker å komme inn på de! Wtffff, så grusomt irriterende. Hva kan være feilen? Jeg har oppdatert appene, oppdatert det som trengs å oppdateres, slått telefonen av og på, samt så har jeg prøvd å slette appene og installere de på nytt igjen. Alt i håp om å få denne forbanna telefonen til å fungere som normalt. Kjøper ikke ny telefon før jeg virkelig må! Har et håp om at dette kan fikses 

JEG FÅR ALDRI TAKKET DERE NOK, MEN JEG SIER DET IGJEN;
TAKK SOM LESER BLOGGEN MIN, OG TAKK FOR ALLE DE FINE KOMMENTARENE!!

11 kommentarer
    1. haha sikkert flaut når alle hørte det:P godt med slappe av dag da<3
      slikt har skjedd med meg og noen ganger, når jeg går inn på en app så detter de bare ut, er helt sykt og rart :/

    2. livetmitt93: Haha ja!!!

      Åh 🙁 Det samme skjedde i starten hos meg også.. Men da var det så sjeldent, at jeg ikke tenkte over det. Nå skjer det typ konstant, og jeg får så og si aldri åpnet appene :/

    3. Ha en fin kveld videre, hehe han var ikke den eneste som ropte i dag, har enn ved min side som ropte da de scorte, men vi var heldigvis hjemme 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg