Jessie and her favorite toys!

SHE CARRIES HER TOYS EVERYWHERE..AND I MEAN
E V E R Y W H E R E ! !

Er det bare min hund som elsker de eldste lekene hennes? Det varmer hjertet mitt å se at hun fremdeles gledes over tingene hun har hatt, siden hun var en liten valp. Jeg personlig kunne gjerne tenkt meg å investere i andre ting til henne, haha! Jeg har kjøpt 2 nye bamse leker, men tror dere de blir brukt? Aaabsolutt ikke. Eller, hun bruker jo mye av alle de andre lekene også, men man ser tydelig hva som er favorittene. Hun har 3 store yndlingsleker, som hun alltid drar opp fra kurven sin! Nå er det kanskje mange som lurer på hvorfor jeg skriver dette innlegget, men det er fordi jeg har mange lesere med hund – som ofte spør etter slike type innlegg (noe jeg syns er utrolig morsomt).

..Tauleke med ball, bomullsknuten og denne lille bamsen 

..Haha, som dere ser på bildet sitter hun faktisk å tviholder på favoritten sin. Hun begynte nok å lure på hva i alle dager jeg holdt på med, når jeg stod med kameraet og tullet rundt med lekene hennes..jeg hadde ikke så mye valg etter å ha tatt bildene – lek måtte til!! Tror jeg satt i 40 minutter med henne, hun går virkelig aldri lei. Jeg har lagt meg en liten rutine når jeg er hjemme; vi starter alltid dagen med en liten tur ut (alt fra skiturer til kortere gå turer, det varierer svært), dermed øver vi alltid på forskjellige triks (som å gi high five, stoppe når jeg sier stopp, gå når jeg sier gå..) og til slutt avslutter vi alt med en skikkelig lek! Det er så ufattelig gøy å se hvor utrolig stolt Jessie blir, når hun for eksempel klarer å gi high five, trille rundt eller gi en klem. Ikke bare blir Jessie stolt, men gjett om jeg også blir det!!

HVA ER FAVORITT LEKEN TIL HUNDEN DIN? 

9 kommentarer

Siste innlegg