Happy mother’s day

♥  ♥  ♥

Åh, det er så deilig med søndager. Ekstra deilig er det å gå i morgenkåpe dagen lang! Det har vært en skikkelig fin og avslappende dag, selvfølgelig hadde dagen vært ekstra fin om jeg hadde fått vært hjemme med mamma idag! Men men, slik er det noen ganger. Jeg er glad jeg og lillesøster fikk fikset en liten morsdagsgave til henne om ikke annet, hva hun fikk kan dere lese i innlegget her!

..Nå er jeg straks klar for å ta kvelds rutinen min å legge meg. Nyvasket sengetøy, Kardashian på skjermen og kjæresten ved siden av.. ♥ Jeg har en skikkelig dårlig uvane med å alltid sovne til musikk eller tv serier! Jeg klarer ikke sovne i et helt mørkt og stille rom, da ender jeg opp med å tenke på hver minste ting jeg burde gjort. Haha! Syns nesten litt synd i venninnene mine som kommer for å overnatte her (de hater å ha på lyd når de skal legge seg), tror jeg burde tenke på gjesterom når jeg skal kjøpe meg leilighet. Uansett, jeg kom egentlig innom for å gratulere med morsdagen, til alle dere fantastiske mødre!! Jeg håper søndagen deres har vært super.

GOOD NIGHT XX

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg