Get to know me better

10 FUNFACTS ABOUT ME

Hei fineste dere Har jeg skrevet et slikt innlegg tidligere? Muligens, men det begynner å bli veldig lenge siden. Nå har det kommet inn en god del nye lesere, og da tenkte jeg det var perfekt å la dere bli litt bedre kjent med meg. Det finnes sikkert punkter dere allerede vet, men forhåpentligvis kommer det fram noe nytt!

· · · · · · ·

Og dere, tusen millioner takk for så mange fine kommentarer den siste tiden. Dere aner ikke hvor glad jeg blir! Jeg vet at bloggen ikke har vært helt 100% den seneste tiden, men jeg tror mange av dere vet, at jeg har en annen jobb ved siden av – og at det til tider kan bli litt knapt med tid. Skal få prioritert bloggen nå framover, ellers kommer jeg til å falle helt vekk! Og det er det siste jeg vil..

1. Jeg er en helt annen person når jeg er på jobb, enn ellers. Da mener jeg en totalt annerledes person! Jeg lar liksom ingen komme inn på meg – noe som er utrolig merkelig. Slik har det nesten alltid vært, bortsett fra én jobb. Men jeg tror absolutt ikke det er noe negativt, jeg er jo på jobb – for å gjøre jobben min. Vet ikke om det er normalt eller ikke? Kanskje greit egentlig, får ofte høre fra venninner og spesielt lillesøster: “Du.. nå blir det litt for mye!” Haha!!

2. Om det er noen som er god på å bekymre seg, så er det meg. Jeg bekymrer meg ikke særlig over hverdagslig ting, men om Jessie (hunden min) hoster litt, eller om hun gjør rare ting – så blir jeg alltid litt sånn “Hva er galt? La meg sjekke!”. Huff, slitsomt.

3. Jeg har sykt lyst å kutte ut kjøtt, men av manglende kunnskaper er jeg redd for å ikke få i meg nok av det kroppen trenger. Har hørt mange blir slappe, begynt å slite med jernmangel og ikke minst fått andre plager av å kutte ut kjøttet fra kosten sin.

4. Jeg sliter skikkelig med å konsentrere meg.. ADD har jeg fått høre om! Men jeg nekter å tro det selv, for jeg klarer å konsentrere meg, så fremt jeg finner interesse for det.

5. Om jeg blir sint, så er jeg sint i mange dager. Heldigvis blir jeg sint ganske så sjeldent!

6. Jeg liker å tro at mennesker som sprer hat, er mennesker som sliter enormt mye med sjalusi.

7. Dere spør ofte om mer “dype” innlegg, men det er sjeldent at jeg skriver det. Jeg blir skikkelig ukomfortabel med en gang noen spør meg om drapet på Sørlandssenteret, eller hvordan jeg har taklet enkelte ting jeg har måtte gå i gjennom. Det er ikke ting jeg går å tenker på, og heller ikke ting jeg ønsker å tenke på. Jeg skyver det vekk. Og da blir det heller ikke innlegg på bloggen om følelsene mine rundt dette..

8. Om jeg ikke våkner tidlig på morgenen, tappes kroppen for energi og jeg får en skikkelige hodepine. Som om kroppen ikke tåler å sove vekk halve dagen lenger..

9. Jodel irriterte meg så mye, at jeg måtte slette appen. Jeg taklet ikke å lese all dritten som kom inn der! Folk er så forbanna ufyselig, med en gang de kan være anonym. Nå hørtes det kanskje ut som at jeg har hatt appen på telefon siden den ble opprettet, men jeg slettet den etter noen uker. Eksisterer den enda? eller har den blitt lagt ned?

10. Jeg elsker når fremmede folk kan løfte opp blikket, og gi et smil. Og ekstra CREDS til de som tørr å gå fram å gi et komplimang! Forleden så jeg en jente gå frem til en annen å bare “unnskyld? du hadde sykt fine sko, kan jeg bare spørre hvor de er fra?” – altsååå ♥ ♥ ♥

7 kommentarer
    1. Du, ikke for å være ekkel.. men jeg vet du var til stedet under det du nevner på punkt 7. (sørlandssenteret) Men kunne du fortalt litt om det?.. jeg tror vi alle har noe å lære fra deg, du virker som en sterk person som har måtte gå gjennom mye..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg