Starting fresh


· HAPPY MONDAY! HOPE YOUR WEEK IS OFF TO A GOOD START ·


..Jeg merker energien stiges opp vær gang jeg er hjemme.
Jeg har ikke aning på hva det kommer av, men i dag for eksempel, i dag stod jeg opp kl. 07:30. Og allerede før klokken slo 08:00 hadde jeg kommet meg ut av døra og tatt en nydelig spaser tur i mildværet med Jessie. Når jeg sier mildvær, så mener jeg virkelig at -13 grader er mildt, vi har nemlig hatt -25 og -30 grader hele helga! Brrrr.

 


..Nå skal ull pleddet surres godt rundt og frokosten skal nytes.
Hadde mamma vært hjemme, ville det nok vært fyr i peisen i tillegg. Jeg elsker å tenne ved på en kald vinterdag, det finnes ikke noe bedre (haha, hør på gamla selv). Nå er det ikke lenge igjen før vi starter hjemover til Alta, og jeg kjenner at jeg gruer meg litt. Ingenting er bedre enn å være hjemme! Kanskje jeg flytter hit istedenfor? Jeg tror faktisk jeg blir å ende opp her om noen år. I hvert fall hvis en av mine nærmeste venninner blir å jobbe her når utdanningen er ferdig.

 

. . B O N  A P P E T I T !

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg