Jeg ble oppringt av NRK!

..KEEP SMILING AND BRIGHTEN SOMEONE’S DAY!

..Og det er selvfølgelig utrolig stas!! De spurte rett og slett om det var jeg, som stod bak benediktenp.blogg.no – og om jeg ønsket å stille opp til en liten sak! Jeg ønsker ikke gå ut med hvilken sak, i tilfellet det skulle være hemmelig for en stund. Uansett, dere skulle sett gliset mitt. Haha, jeg ringte mamma rett etterpå. En standard sak å gjøre. Mamma er viktig å holde oppdatert på blogg greiene!

 

Det er noe med å endelig bli lagt merke til, at noen endelig finner deg interessant og ønsker å snakke med akkurat deg. Uansett, jeg setter enormt mye pris på hver etterspørsel fra nettaviser, tv og radio.. uansett hva det skulle være: det betyr mye! Jeg takker kanskje ikke ja, men dere skal vite at det gjør meg glad. Om det dukker opp noe jeg kjenner meg igjen i, eller noe jeg brenner for – så vil dere raskt se meg på tv skjermen. Haha!  Nei, alt dette er ganske nytt for meg. Jeg har nylig blitt vant med sponsorer liksom.. Så vær litt tålmodig med meg! Det vil sikkert komme seg etterhvert ♥ Jeg pisser i buksa av å bare lese høyt i klassen, så det å stille opp på slike ting er minst like nervepirrende.

I’VE GOT THAT FRIDAY FEELIN’

13 kommentarer

Siste innlegg