High on life

H A P P I N E S S  L O O K S  G O R G E O U S  O N  Y O U

Jeg har de siste dagene fått gnisten tilbake! Nå tenker dere sikkert “hva i alle dager er det hun der snakker om?”. Men.. har du hatt en følelse av å hele tiden gjøre noe? På den fronten at du blir så opptatt, at du ikke lenger har tid til de tingene du virkelig vil? Jeg mener, det har blitt litt for mye av alt den siste tiden. Det har vært ufattelig godt med litt fri de siste dagene, fri fra alt. Til og med fri fra bloggen. I dag for eksempel, i dag fikk jeg faktisk stått opp tidlig, lagd meg en god frokost, trent, gått litt i byen og organisert sminken min. Spør meg hvor godt det føles, og dere vil se meg mer lykkelig enn noen sinne! Jeg er skikkelig giret på alt for tiden. Jeg har lyst til å reise hjem, jeg har lyst å dra på ski turer, jeg har lyst å reise til Island..listen er lang!

 

. . S K I N C A R E  R O U T I N E

Over til noe helt annet, hvordan ser deres hudpleie rutine ut? Unnskyld til alle dere hudpleiere for at jeg sier dette – men mitt eneste steg innen hudpleie er å fjerne sminken hver kveld med sminke servietter. I tillegg til dette har jeg en dagkrem som jeg alltid bruker, aaaand that’s it. Jeg har aldri sett “grunnen” til å være nøye med hudpleie, ettersom det aldri har vært problemer med huden min. Jeg har hatt 4 kviser i hele mitt liv, hvorfor skrubbe og rense huden min da? Spørsmålene jeg har stilt meg selv, har åpenbart vært fordi jeg ikke eier kunnskaper innen dette.

Etter å ha lest på dette i timesvis i går, har jeg åpenbart funnet ut at det finnes tusen grunner med god hudpleie og ordentlige produkter – selvom man ikke har plager med kviser og uren hud. Jeg har vært hos hudlege opp til flere ganger tidligere, men de produktene jeg har fått anbefalt har ikke funket. Jeg sliter mye med eksem, men der har jeg kortisonkremmer som funker på kroppen. Eksem er ikke noe jeg sliter med i ansiktet, men jeg sliter ekstremt mye med at huden er tørr, til tider flassende (årsaken til at jeg var hos hudlege)! Så da ønsker jeg rett å slett å forhøre meg litt med dere andre som har tørr hud, hvilke produkter bruker dere? Og hvordan ser deres hudpleie rutine ut? Dere som har kunnskaper innen dette må gjerne fortelle litt om hudpleie, og gjerne fortell stegene! Jeg er som sagt helt ny på dette, og har enda ikke klart å kjøpe inn produkter – fordi markedet er så himla stort.

8 kommentarer
    1. Du er 23 år og aldri rørt hudpleie produkter? haha så bullshitt!!! du hadde ALDRI hatt kvisefri hud uten det..

    2. Anonym: Jeg har jo vært borti hudpleie før, men det er rimelig lenge siden. Som sagt dro jeg til hudlege siden jeg var så tørr i ansiktet. Men produktene jeg alltid ble anbefalt, funket aldri. Dessuten ble jeg aldri anbefalt av hudlege alt fra dette med toner, rens, serum..osv. Så man kan jo trygt si jeg vet utrolig lite om dette.

      Hvorfor skulle jeg skrevet dette innlegget, dersom alt var løgn? Hvorfor skulle jeg nevnt at huden min var kvisefri, dersom det var løgn? Jeg ser ikke greia. Jeg nevner disse små tingene i håp om at noen kan hjelpe meg med å finne produkter som passer min ekstremt tørre hud. Alt jeg ønsker er å ta vare på huden min.

    3. jeg har veldig tørr hud, så jeg bruker en rensemelk fra Nuxe, og en Aderma krem i ansiktet 🙂
      renser både morgen og kveld. ellers bruker jeg å skrubbe huden eller ta ansiktsmaske 1-2 ganger i uken.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg