..Like the whole universe is yours

..THIS COAT IS MY FAVORITE! ♥

Å nei, det er ikke ekte pels! Ikke at jeg bryr meg så mye om hva alle andre går i, de må da få gå i hva de vil! Og jeg kommer heller aldri til å ta steget ved å gå til en fremmed person på gata å si “hei unnskyld, du vet vell hvor mye dyr må lide av den jakka der?“. Jeg tror vi alle er klar over det. Grunnen til at jeg nevner dette, er fordi det kommer så sinnsykt mye rart i kommentarfeltet. Føler jeg må påpeke alt for tiden, haha. Veldig fint å se at folk engasjerer seg da! 

..Og hei forresten ♥♥ ble helt oppslukt i dette! Huff. Nå har jeg akkurat kommet hjem fra jobb. Dere aner ikke hvor mye energi jeg har for tiden, hvor kommer det fra?? Jeg har i hvert fall en super god følelse på den kommende uken. Har hatt en skikkelig god start på mandagen! Tro om det var ingefær shotten jeg tok i morrest? Det må ha vært den, en skikkelig kickstart klokken 06:30 – for å si det miiiildt. Nå som både jobb og dette blogg innlegget er krysset av “to do”-listen min, så har jeg absolutt ingen andre planer utover kvelden. Føler jeg er nødt for å gjøre noe, men hva?! 

7 kommentarer
    1. Du påpeker at dette ikke er ekte pels, og dermed sier du “ikke at jeg bryr meg”. Vitsen med å punktere slike ting da? Haha, dette blir for dumt :p

    2. Et friendly advice når det gjeller dette temaet; Jeg pleier alltid å oppgi i f.eks hashtags på Instagram om jeg bruker fake fur for å unngå misforståelser, heller vær tydelig på det enn å kritiser leserene for at de bryr seg. Det handler om at man vil at influencere skal være bevisste på det, og for de som ikke leser bloggen din daglig vet kanskje ikke at du ikke bruker pels. Da slipper man mye unødvendig bråk 🙂
      Synes alltid det er bra at folk vil prøve å gjøre de som ikke er like bevisste på temeat mer bevisste på det, for noen lukker øynene. Så at folk kommenterer det i kommentarfelt på en hyggelig og informativ måte burde være greit – men å gå bort til en fremmed på gaten er jo noe helt annet haha.
      <3 fin du er

    3. Kristine Larsen: Først takk!! <3

      Som du selv nevner, om dette skjer på en hyggelig og informativ måte - så greit.

      Men jeg syns det blir feil å skrike ut i kommentarfeltene "ååh ugh, du bruker pels" uten å faktisk vite. Syns også det er unødvendig å hele tiden måtte "forsvare" seg selv under hvert eneste bilde hvor det kan se ut som pels. Vet ikke hvor mange vegetarianere jeg ser, som får kommentarer som "å du var vegetarianer ja? er ikke det kjøtt jeg ser på bilde?".. jeg bare takler ikke slike kommentarer. Skjønner ikke hvorfor man ALLTID må poengtere ting for å unnslippe slike kommentarer. Det irriterer meg grønt. Veldig flott at folk ønsker å gjøre andre mer bevisst, men jeg mener det finnes bedre måter å gjøre det på. Sett Theres Lindgren? Syns hun er helt fantastisk på nettopp dette! Skikkelig motivasjons boost, og man får lyst til å stoppe å spise kjøtt selv! 😀

      Men det er min mening da! Uansett, takk for en ordentlig kommentar <3 Setter skikkelig pris på kommentarer man faktisk kan diskutere på - uten å bli sure eller usaklige! Du er god!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg