A cohesive instagram theme


..I GET ASKED SO MANY QUESTIONS ABOUT

my instagram, from the filters, editing and style of my overall feed.. 

..Så nå tenkte jeg det var på tide å fortelle dere det! Jeg fokuserer ikke så alt for mye på selve Instagram feeden min, ettersom jeg er blogger. Men det er selvfølgelig en viktig form av oppdatering på de nyeste innleggene.  Jeg prøver å følge årstider, og kanskje holde det ganske rent og simpelt. Samtidig er jeg opptatt av at det er lyse og fine bilder der! Hvordan jeg redigerer bildene er svært variert fra bilde til bilde, det meste av innstillingene gjør jeg på kameraet mitt. De innstillingene kameraet ikke klarer å fange opp, redigerer jeg selv. Det kan være alt fra lys, kontraster, farger og skarpheter i bildet. Her er i hvert fall mine beste tips til å få en mer sammenhengende Instagram konto:

1. Vær nøye med hva du legger ut.

Om du har et bilde som ikke passer ordentlig inn i feeden din, som blant annet et veldig mørkt og grått bilde – ikke sett det inn i den fargerike høst sesongen! Da vil det ødelegge inntrykket av hvordan feed du egentlig har. Om dere drar innom min å ser nå, så vil dere skjønne hva jeg snakker om. Haha! Jeg sliter litt med å få fikset opp i det, men det blir endret på straks.

2. Filter.

De fleste av dere har kanskje hørt om appen VSCO, regner jeg med. Den bruker jeg konstant. Både til å se hvilke bilder som passer sammen, samt redigere de. VSCO har de fineste filterne noen sinne! Personlig syns jeg i hvert fall det er den beste appen, til å bruke til Instagram.

3. Finn din egen stil.

Før du i det hele tatt starter, kan det være lurt å finne din egen stil, kanskje litt inspirasjon. Det er så ufattelig mange fine og inspirerende instagram kontoer her ute!! Jeg personlig elsker blant annet lyse bilder med et hint av sterke farger. Som for eksempel en skikkelig pop farge på genseren, eller en knæsj oransje farge på blomster som sniker seg med i bildene! Mange vil kanskje beskrive stilen min som kjedelig, mens andre syns den er fresh. Vi alle er ulike! Derfor: finn din egen stil, og hold på med noe du liker.

…you’ll be an instagram star in no time! Haha ♥

5 kommentarer
    1. livetmitt93: Takk <3 Selv følger masse instagram kontoer som legger ut nøyaktig hva de føler for. Noe som også har sitt preg i mine øyne! Jeg føler det blir mye mer personlig, noe jeg også liker 😀

    2. Gode tips <3 tror at jeg selv har veldig liten helhet, fordi hahha jeg legger ut så mye forskjellig. Noe ute, noe inne, noe av meg, noe av ting, noe natur og hundene selvfølgelig

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg