My favorite pair of jeans

· TIGER OF SWEEDEN ·

..Jeansen fra Tiger of sweeden fikk jeg øynene opp for da jeg var innom Høyer i Kristiansand. Herregud den er god å gå i. Jeg hater når jeans blir så stiv at du så vidt klarer å bøye deg, haha! Jeg vet at mange bukser fra Tiger of sweeden kan ha en tendens til å gi en slik følelse, for gjett om jeg har prøvd mange dongeri bukser derifra! Uansett, denne er langt i fra som mange andre, trust me! Vet ikke om de har denne lengere inne i butikkene? Jeg vil uansett anbefale på det varmeste å i hvert fall prøve om du skulle få øyet på nettopp denne.

Litt morsomt om man tar seg en titt i klesskapet mitt, for der finner du kun 2 par med blåe jeans, og sikkert bort i mot 10 par svarte og mørke gråe. Lurer på om jeg har glemt igjen noen flere blåe hjemme hos mamma? Det må jeg ha gjort, for nå kjenner jeg savnet på litt farger i garderoben min. Mørketiden er over, noe som også betyr at mørke farger kan pakkes litt bort. Jeg får se! Litt svarte jeans må jeg nok beholde, ettersom jeg er så besatt av det.

· LEVIS ·

..De fleste av dere har kanskje prøvd ut Levis, selvfølgelig. Jeg har overraskende aldri prøvd det før, verken i form av gensere, jeans eller shorts! Sykt eller hva? Både mamma og lillesøster + alle venninnene mine har snakket dette merket opp til skyene, men jeg har på en måte bare sett litt over det. Jeg vet ikke hvorfor, kanskje det var prisen. Haha! Mamma tok i hvert fall tak i dette til slutt, og kjøpte en til meg i julegave! TAKK ♥

Jeansen fra Levis har blitt brukt omtrent hver dag, okei, ikke hver dag. Men det er som regel denne dere ser meg i! Jeg bor seriøst i den. Jeg tror faktisk denne er på topp 1 av alle dongeri jeg eier! Om jeg skal gå til innkjøp av en ny dongeribukse, så tror jeg nesten at jeg vil ta steget inn på Levis. Dette er ikke sponset om det skulle høres sånn ut. Jeg er bare sykt forelska i den.

10 kommentarer

Siste innlegg