What to wear: Winter season

ADLINKS

→ Primaloft votter, Bergans jakke, Expedition ullgenser, Expedition ullbukse
Swix lue, Swix elite bukse (i am totally in love), Skibriller..

 

Jeg fikk spørsmål om jeg kunne dele noen tips til hva man kan ta på seg nå som kulden er her, og så klart kan jeg det! Jeg er ofte ute på skiturer, fisketurer og generelt topp turer med lille voffsen min – så jeg kan trygt si jeg har ønskelisten klar, haha! Ovenfor ser dere i hvert fall noe liknende på hva jeg ville tatt på meg. Jeg elsker at klær som dette har kommet seg såppas langt, at vi endelig kan begynne å “style” vår egen stil. Jeg føler utvalget av uteklær var svært begrenset før, sammenliknet med nå. Både når det kommer til enkelte detaljer og trykk mønster. Har dere noen spesielle favoritter nå i vinter? 

..PS: ikke glem spørsmålsrunden min her.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg