First, i need coffee

..JUMPSTART YOUR DAY!
with a shower and a cup of coffee ♥

Jeg må bare spørre dere bloggere om en ting: i går skulle jeg lage et lite innlegg til dere, et typisk collage bilde med forskjellige antrekk på. Hvor kan jeg lage dette enklest mulig? Hva bruker dere? Syns ikke collage bilde jeg lagde i går egnet seg helt til bloggen, og det ble heller ikke noe særlig inspirerende. Om dere selv har lagd noen collage bilder på bloggen deres, send meg gjerne en link. Jeg trenger sårt tips og inspirasjon på hvordan jeg kan gjøre dette.

Nå skal jeg slurpe i meg resten av kaffen og spille inn en video til dere. Det er så alt for lenge siden, og jeg kjenner virkelig det er på tide å sette seg ned frem for kameraet igjen. Er det noen spesielle videoer dere ønsker å se meg gjøre forresten? Ellers har jeg sinnsykt lyst å kjøre i gang en Giveaway til dere også, men nå får vi ta en ting om gangen, haha!

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg