Sunday therapy

JAKKE & BUKSE FRA H&M ⎟SKO FRA NIKE


..AN EARLY MORNING WALK IS A BLESSING FOR THE WHOLE DAY.

· A SUNDAY WELL SPENT BRINGS A WEEK OF GOOD CONTENT ·

Hei hei, og god morgen! Litt sent å si det nå, men jeg har seriøst ikke orket å tenke på bloggen før nå. Jeg våknet rundt 08:30 av meg selv, lagde en god frokost med kaffe, og dro senere ut for en liten morgen tur i kulden. Hihi! Høres ikke digg ut, men sjekk den utsikten vi fikk da.. Finnmark er virkelig en nydelig plass. Det gjelder bare å finne de små plassene som virkelig lar seg skinne.

Dere som ofte spør meg om hvordan energi nivået mitt er for tiden, den er så utrolig mye bedre. Et tips: start alltid med å re opp sengen din. Jeg vet ikke hvor jeg har hørt det før, Ophra? Obama? Det var en stor taler som stod i stolen og snakket om nettopp dette. Dette med å ha noen små mål i hverdagen, og fullføre de. Etter å ha gjort sengen din, kom deg ut. Enten om du velger å bare gå en liten tur, komme deg på trening eller bare sosialiseres. Jeg lover deg, av hele mitt hjertet, at det vil funke. Prøv!

12 kommentarer

Siste innlegg