Casual Saturday

· C H O C O L A T E  C O O K I E S  A N D  M I L K ·

Hei hei, og god lørdag fininger! Hatt en fin helg så langt? Jeg var på jobb frem til sent ettermiddag, så min helg har gått alt for fort. Håper jeg får slappet av og nyte søndagen til det fulleste før det kommer en ny uke  Jeg og svigersøster skal i hvert fall bake cookies i kveld, og gud det blir yum! Jeg fikk forresten også shoppet verdens mykeste morgenkåpe, noe jeg helt klart skal cuddle meg inn i nå. I tillegg til en ny jakke, som jeg viser dere i morgen eller i løpet av uken!

♥ ♥

Og dere, se hvor lyse og fine bilder jeg endelig får! Herregud, lyset er tilbake i Finnmark! Jeg følte nesten jeg var på nippen til å gråte av mørketiden, haha. Jeg var evig lei. Det er slitsomt i lengden å stå opp til mørke, dra på jobb i mørket, komme hjem fra jobb i mørket, og legge seg i mørket. Jeg elsker når det er lyst ute, og gleder meg til sommeren hvor det er lyst konstant – både dag og natt.

· H A P P Y  W E E K E N D ·

5 kommentarer

Siste innlegg