Quick tips to organize your makeup

· HOW I KEEP MY MAKEUP VANITY CLEEN ·

Heihei fininger, og god helg ♥ Tenkte å komme med et lite tips nå som helgen slår inn, og det er nemlig hvordan jeg holder sminkebordet mitt ryddig, rent og oversiktlig. Reis opp hånden til alle som har spurt seg selv: Hvor ble det av favoritt leppestiften min? Haha! Sminke oppbevaringer gjør det mye lettere å holde styr på produktene, samtidig vil det også holde sminkebordet ditt mer strøkent. Her er i hvert fall litt inspirasjon og tips på hvordan jeg foretrekker og oppbevare sminken min!

MY FAVORITE MAKEUP BRANDS:

CHANEL, ELIZABETH AARDEN, MAC, GIORGIO ARMANI, YSL
ZOEVA, SIGMA, VOILET VOSS, ANASTASIA..

..ALL I NEED IS COFFEE AND MAKEUP 

Under prosessen av dette innlegget ble jeg skremt over hvor mye sminke som befant seg i skuffene ved sminkebordet! Jeg er helt sjokkert. Mye er til og med helt nytt, uåpnet og fremdeles i pakningene sine med plastikk rundt. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre med alt, for jeg rekker neppe å bruke alt før det blir gammelt og må kastes. Det som allerede er åpnet, og brukt vell og merke, går rett i søpla. Men hva med alt annet? Nei! Jeg er nødt for å gjøre noe med dette etter helgen. Selve sminkebordet er i hvert fall ryddig, og det føles godt at noe er på stell!

8 kommentarer

Siste innlegg