I do my own eyebrow tinting

EYEBROW TINTING FOR BUSY GIRLS

Hei babes! I dag tenkte jeg å komme med et lite tips til dere, nemlig farging av bryn. Dette innlegget er langt i fra sponset, ikke at det har så mye å si. Men det er sjeldent jeg gir “gratis” reklame. Uansett, Refectocil! ♥ Fargingen som har stjelt hjertet mitt. Grunnen til at jeg refererer denne til oss som har en hektisk hverdag, er fordi dette tar i overkant av 8 minutter (og da har du brynsfarge i 2 uker). Jeg hadde ikke takket nei til et samarbeid med de, for å si det slik. Bare kontakt meg på mail, eller dropp av et par i postkassen så skal jeg love å høre fra meg! 
 


..Slap on some colour, wait a minute, wipe it off?perfect eyebrows!

 


..Jeg har tidligere brukt de farge greiene du får kjøpt på Vita, Cubus og Lindex.
Men jeg syns ikke fargen blir mørk nok, i tillegg syns jeg resultatet forsvinner etter 2-3 dager. Litt for dårlig spør du meg, desverre. Jeg har verken lyst, eller tid til å styre med brynene så ofte. Foreløpig har jeg ikke fått testet denne på vippene, noen av dere lesere som har gjort det? Syns det hørtes litt skummelt ut. Hadde vært typisk min uflaks å fått dette i øynene. Kommenter gjerne hvordan dere påførte dette på vippene, og hvordan resultatet ble 
 

..Ha en fin torsdag, søtinger.

5 kommentarer
    1. Takk for tipset! Jeg har kun prøvd Depend sin brynsfarging, men jeg føler at det er litt knotete å blande fargen osv. Denne må jeg absolutt vurdere å prøve ut 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg