Ok, Monday let’s do this

..Da var mandagen her igjen, og jeg er klar for en ny uke! Jeg er litt spent på å se hvordan denne uken vil gå, jeg har nemlig full jobb og en haug med planer. Men jeg vil si jeg har forberedt meg godt, heldigvis. Og til deg som spurte om hvordan jeg takler mørketiden: prøv å se frem til noe. Det hjelper alltid meg! Jeg ser for eksempel sykt mye frem til februar (bursdagen min + at solen kommer fram) og påske. Det er tre ting som gleder hjertet mitt i alle fall, og som bidrar til å gjøre mørketiden litt enklere.


. . C H U N K Y  C O S Y   K N I T   F R O M   H & M . . 

 

..I dag tenker jeg å dra ned på treningssenteret å få fikset meg trenings kort. Jeg har lenge hatt lyst å begynne å trene ordentlig, ikke bare hjemme treninger. Jeg føler ofte at det kan bli litt usosialt, spesielt siden jeg blogger (alene vell og merke). Da jeg var hjemme i jul, gav mamma meg 5 par treningssko og en masse trenings utstyr. Alt fra trenings tightser, trenings t-skjorter og spinnings tights. Altså, im reeeadyy!!! Herregud for en dame, verdens beste er hun. Tusen millioner takk!

♥ ♥

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg