YSL touche eclat

..Hei fininger! I dag tenkte jeg å teste ut YSL touche eclat, trodde jeg. Haha! Jeg skrev som sagt et “time for time” innlegg her på bloggen, hvor jeg fortalte at jeg skulle komme med en review av denne – helt til en leser sendte meg link å bare “men Benedikte, du har jo testet ut  denne allerede?”. Haha, er det mulig. Du vet du har testet ut mange foundation’s når du ikke har kontroll på hva du har testet lenger. Men jeg tenkte jeg kunne gå mer inn i dybden nå, siden det andre innlegget kun handlet om en typisk hverdags sminke. 
 

..Om jeg skal på arbeid, ønsker jeg alltid en lett foundation som ikke dekker så alt for mye. Jeg føler ofte at de med god dekk, er veldig tung på huden. Etter mye om og men, landet jeg på YSL Touche Eclat. Den gir en lett dekkevne, samtidig som den gir mye fuktighet og etterlater en naturlig finish. Om jeg skulle dratt ut på byen en kveld, ville jeg nok foretrukket en annen!

·  B E N E D I K T E  T I P S E R  ·

Legg gjerne en god primer før du påfører foundationen. Først og fremst gir primer en super god base, men det gjør også slik at sminken din holder lenger. Jeg bruker Touche Eclat Blur Primer! Anbefales på det varmeste. I tillegg til en god primer, vil jeg også anbefale å påføre sminken med en beautyblender. Jeg sliter som sagt ekstremt mye med tørr hud, det er typ flassende til tider. Personlig føler jeg i hvert fall at huden føles mye mer fuktig etter å ha påført med en beautyblender, enn hva det gjør med en børste. 
 

· WHAT’S YOUR HOLY GRAIL FOUNDATION AND WHY? · 

La meg gjerne vite i kommentarfeltet hva din favoritt foundation er, og hvorfor! Jeg er nemlig ikke super fan av denne. Føler fremdeles ikke denne slår Giorgio Armani Luminous Silk Foundationen, og jeg har lyst å finne en som er lik. Eller en som kan i hvert fall minne meg om den. Ysl sin var god, men jeg savner den glødende looken. Følte ikke denne gav meg så mye glød som jeg ønsket..
 

OH NOO..TOMORROW’S MONDAY! 
ENJOY YOUR SUNDAY ♥

5 kommentarer

Siste innlegg