Netflix and chill

. . W H A T  Y O U  N E E D  O N  A  S U N D A Y  

Som jeg skrev tidligere har vi kjøpt oss en ny tv, noe som er sinnsykt digg! Vi har jo tidligere hatt en kjempe liten en, noe som også passet svært dårlig inn i den store stuen vi faktisk har. Nå føler jeg endelig at vi ikke sitter flere km bak, haha. Det som er ekstra stas nå, er at tv’n har ambilight. Om vi for eksempel setter på musikk, så vil lysene som er koblet i tv’n dunke etter musikken. I tillegg til å bytte farge! Im in looove

I dag blir det Netflix! Er det ikke det søndager er til? Før hadde jeg mine største jobb-dager på søndagene. Jeg husker at jeg alltid små gruet meg litt, for det var virkelig et kaos av arbeid. Søndagen ble liksom den store “blogge dagen”, mens nå er søndagene mer en skikkelig kose dag hvor jeg blogger om nøyaktig hva jeg vil. Nå skal jeg se litt på serier, blogge om den nye foundationen jeg kjøpte i går (les gårsdagens innlegg her) og kanskje bake noe godt til i kveld. 

♥ ♥

5 kommentarer
    1. Skulle egentlig vært den store bloggedagen for meg også, men her ble det til med at jeg ble liggende på sofaen hele dagen med influensa.. ikke så mye å blogge om da nei. Ikke har jeg energi til å sitte så mye på dataen heller.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg