Fridayayaya

I LOVE CUDDLING UP IN BED WITH MY DOG
AND WATCHING NETFLIX!

Mørketiden er virkelig ikke over enda, dere aner ikke hvor mye både jeg og Jessie gleder oss til solen kvikner til. I påska vil vi forhåpentligvis se masse lys, haha! Jeg skal i hvert fall nyte sollyset som kommer, og ta masse bilder til dere. Jeg har faktisk lagt litt planer for påska, som for eksempel ski turer, dra i bakken (slalåm), scooter og selvfølgelig tilbringe ekstra mye tid med denne lille søtnosen som elsker vinteren! Perfekt påske i mine øyne.

Uansett, i dag er det fredag (YAY)! Nå skal det virkelig slappes av, og helgen skal nytes til det fulleste. Vi har forresten kjøpt oss en ny 55? tv, så gjett hvem som skal sette på Netflix nå?! Sofa sliteren selv. Nei, jeg unnskylder meg med at det har vært en ekstremt hektisk uke, i tillegg til at det er helg. Da er det lov å kose seg litt ekstra.

Når vi først er inne her; er det noen av dere som har hund? Herregud for en kjærlighet man får. Jeg tror ikke det finnes et menneske her i verden, som elsker meg mer enn hva Jessie gjør. Haha! Og selvfølgelig er det likegyldig. Her er i hvert fall grunnen til at jeg alltid våkner opp med et smil, og av en merkelig grunn; ekstremt mye energi.

♥ ♥

6 kommentarer
    1. Du virker serr som den beste hundeeieren ever!! haha <3 <3 Kunne du lagd en vlogg når du går tur med jessie osv? Elsker bloggen din!!!

    2. Gledes også til mer lys! Nyter vinteren, da jeg er glad i den.. Men blir bra deilig med lys og åh påske etterhvert nå! <3
      Hund er bare ufattelig koselig, en dag i framtiden blir det hund her i hus også!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg