A rich brick red

INNLEGGET ER SPONSET AV LOOK BY NORWAY
 


WITH GOOD BOY BAGS YOU’LL
HAVE ENDLESS OPTIONS

 

♥ ♥

Da jeg postet noen bilder av den svarte vesken og fortalte at jeg måtte ty til samme veske – bare i rød, var det noen av dere som ønsket et lite innlegg om denne vesken også. Here it is! Av en eller annen grunn får jeg en skikkelig London følelse av selve fargen og utseende på vesken! Jeg elsker det, og det føles godt å endelig få inn litt flere farger i garderoben. Look By Norway har et helt fantastisk utvalg av vesker, og jeg er sikker på at jeg kommer til å gå til innkjøp for flere. Kanskje neste gang en reiseveske? Jeg har virkelig behov for en større veske nå som jeg blir å reise en del fremover. Vi får se! 

Lbyn har forresten masse tilbud de kjører nå, så jeg anbefaler dere virkelig å ta en titt. Mine topp to favoritter: Quilted bag RedQuilted bag Black. Jeg har også fått øynene opp for Lycke Weekend bag og Lycke Shopper! Så sinnsykt fine. De er satte rett på ønskelisten! 

6 kommentarer

Siste innlegg