How i currently feel..

I AM FEELING A BIT BETTER ♥

I den siste tiden, eller rundt juletider har jeg hatt en total skrivesperre. Så dere må nok ikke se fra et innlegg hvor jeg virkelig spør dere om hjelp! Haha, for jeg sitter nemlig enda å funderer på hva slags innlegg jeg skal komme ut med. Men jeg tror kanskje det kommer av at jeg har hatt ufattelig mye å tenke på. Som blant annet jobb! Jeg har ærlig talt jobbet ræva av meg rett før jul, ikke bare jobb – men skole også. Skole kombinert med jobb i høytidene er hardt! Det har jeg fått lære. Haha! Skal bli digg nå som ting roer seg litt. Å dere? Jeg har klart å klatre til meg en fast stilling, yayyy!! Så nå blir det mye lettere å få rutinene på plass. 

Jeg har også nevnt at jeg har mistet mye av meg selv. Trening har jeg nesten stoppet helt opp med (jeg som elsket det), jeg irriterer meg over alt og ingenting (jeg som vanligvis aldri lar meg irritere), jeg shopper og bruker penger som om jeg tjener en million i året. Hva i alle dager skjer.. Spiser mye usunt gjør jeg også. Kunne liksom ikke brydd meg mindre om hva kroppen får i seg! Godt jeg har innsett at det trengs en forandring, ellers hadde jeg blitt bekymret. Flere som har følt på det samme?

8 kommentarer

Siste innlegg