5 Things i want to do more of this year

T A  F L E R E  D E T A L J E  B I L D E R 

Er det en ting jeg er svært dårlig på, og som jeg har fått sykt mye kritikk for, er kreativiteten min! Å ta detalje bilder har aldri vært min sterkeste side, i tillegg til dette er jeg utrolig dårlig på å drasse med meg kameraet til en hver tid. Det er synd, for jeg syns de få detalje bildene jeg tar blir fine! Eventuelt bare ta noen inspirerende bilder i “nuet”. Dette er en ting jeg virkelig ønsker å bli bedre på, og som jeg lover å endre på allerede i dag. 

R E I S E  O G  S K A F F E  M I N N E R  F O R  L I V E T

Hver gang jeg ser på bilder fra USA, vertsfamilien og skolen i Orlando – så smiler jeg alltid. Reising og nye opplevelser gjør virkelig noe med deg, og dette er noe både jeg og kjæresten min har vært fryktelig dårlig på. Vi har allerede bestemt oss for hva vi skal, og jeg gleder meg til å dele reisen med dere. Jeg kommer ikke til å fortelle verken når vi planlegger å dra, og hvor vi skal dra. Det får dere heller vente med å se, hihi! 
 

R E S T U R A N T E R  O G  A N D R E  ” C O F F E E  S H O P S “

Jeg elsker mat, og enda mer en god kaffe! Jeg er veldig flink til å holde meg til en spesifikk resturant, eller en spesiell plass hvor jeg alltid kjøper den samme kaffe koppen. I det siste har jeg blitt mye flinkere på å teste ut nye ting, og har vell kanskje funnet ut at det finnes mye god mat der ute. Dette er en ting jeg absolutt ønsker å fortsette med! Synd jeg ikke rakk å utforske alt som var i Kristiansand mens jeg bodde der.. Arg. 
 

T R E N E  O G  H A  E N  S U N N  L I V S S T I L

Noe jeg er svært opptatt av på fritiden min er trening og kosthold. Kunnskaper innen både trening og kosthold har jeg, så det gjør det ekstra morsomt. Husker dere forresten da jeg startet på diett og full trening for å en gang komme på scenen å delta i bikini fitness? Haha, gud så morsomt det var! Synd jeg ble syk, ellers hadde jeg kanskje klart å oppfylle drømmen. Uansett, trening gjør meg mer lykkelig enn mye annet – så hvorfor stoppe? 
 

F Å  B A K I N G  I N N  I  R U T I N E N E

Om dere har fulgt meg og bloggen min en stund, vet dere at jeg brenner for baking. Det er noe med at jeg kan lage mine egne oppskrifter, som ikke inneholder tonnevis med sukker og andre tilsetningsstoffer. Jeg foretrekker helt klart disse rundstykkene, fremfor ferdigkjøpte på Rema. Jeg skal bli bedre på å dele oppskriftene med dere, og kanskje starte å stole på meg selv og mitt verk litt mer! Min største frykt er at oppskriftene ikke skal falle i smak hos dere.. 

6 kommentarer

Siste innlegg