Back to everyday life


C R E A T I N G  A  P L A N N E R  F O R  T H E  M O U T H

. . WORKOUT PLANNER, DAILY CHECKLIST FOR MY BLOG AND MY GOALS FOR JANUARY

Det er virkelig herlig å sette seg ned ved arbeidsbordet etter en lang ferie. Jeg gleder meg til å komme i gang igjen, og jeg håper jeg klarer å by på masse spennende til dere. Akkurat nå for øyeblikket, sitter jeg med masse forskjellige papirer og notisblokker foran meg og planlegger januar måneden. Om jeg ikke planlegger måneden min, og skriver ned viktige ting – så går halvparten i glemmeboken. I tillegg syns jeg det er høvelig å ha kontroll på innlegg, samt hva som skal komme ut på bloggen til de forskjellige tidsperiodene!

♥ ♥

What kind of blog posts do you enjoy the most?

Mens jeg holder på med å planlegge, vil jeg veldig gjerne høre hva slags innlegg dere liker best å lese! Eventuelt om dere har noen ønsker til hvilke innlegg jeg skal fikse til dere denne måneden? I hele januar kommer jeg til å ta i mot alle ønsker fra dere, å skrive så mange innlegg som mulig! Jeg gleder meg til å se hva dere savner på bloggen min, samt se interessene deres ikke minst!! Til gjengjeld får jeg bli litt bedre kjent med dere, hihi.

10 kommentarer

Siste innlegg