Time to say bye 2017, and welcome 2018


MY GOAL FOR 2018 IS TO ACCOMPLISH THE GOALS OF 2017 WICH I SHOULD HAVE DONE IN 2016 BECAUSE I PROMISED THEM IN 2014 AND PLANNED IN 2013.

Godt nytt år fine dere!! Herregud, tenk at 2018 allerede er her. Jeg kan fremdeles ikke tro det, i tillegg til dette syns jeg juleferien har gått alt for fort. Jeg har vært hjemme hos familien å feiret julaften, mens nyttårsaften tilbragte jeg med kjæresten – ettersom han har bursdag da! Så man kan trygt si at det har blitt nok med feiringer og god mat, haha! Jeg ser frem til dette året, og gleder meg til å se hva det har å by på. 
 

★ MY GOALS FOR THIS YEAR..


GÅ FLERE TURER Å FÅ LITT FRISK LUFT. DET ER GRATIS TERAPI.
KUTTE UT SUKKER, SPISE MER VARIERT OG IKKE DROPPE GRØNNSAKER/FRUKT.
JOBBE HARDT OG GJØRE MITT BESTE FOR Å NÅ DAGENS MÅL, HVER DAG.
STARTE MED MORGEN TRENINGER IGJEN. JEG STARTER I MORGEN!
SPARE PENGER TIL BOLIG OG GENERELT BLI FLINKERE PÅ SPARING. 

 

Jeg er ikke sikker på om dere er klar over det, men herregud hvor mye jeg har mistet meg selv de seneste 2 årene. Det er på tide at denne frøkna våkner opp å begynner å leve litt igjen! Jeg sier bare en ting: Watch me! Mål jeg har ønsket å endre på for 5 år siden, nå er det på tide å gripe tak. Jeg har noen små ønsker i tillegg til dette, men jeg får se i slutten av måneden om det blir noe av – jeg kommer til å oppdatere dere på det. Har dere noen mål for det nye året? 
 

 

12 kommentarer

Siste innlegg