Litt mer av “meg”

· UGH, JEG ER USIKKER PÅ DETTE ·

Heihei!! Mens jeg har hatt en liten ferie fra bloggen, er det mange som har hatt et lite ønske om å lese litt mer av den ekte Benedikte. Jeg har alltid lurt på hva dere har ment med dette, og jeg har aldri skjønt spørsmålet. Så istedenfor å spørre, har jeg valgt å overskje spørsmålene om nettopp dette. Helt til en anonym bruker nevnte for meg at dere ønsker å se bilder fra litt mer “uplanlagte” situasjoner. Som for eksempel på bildene ovenfor.

Det føles så feil å legge ut slike bilder syns jeg. Syns ikke dere også disse bildene virker litt uprofesjonelle? Eller er det bare meg som er alt for påvirket av blogg verden? Jeg vet ikke..kanskje det faktisk er mer morsomt å lese innlegg som dette også? Gi gjerne litt tilbakemeldinger om det. Uansett, her får dere en liten dose av meg og mitt uryddige sminkebord, hehe. Nei, men jeg føler dette er så kvantitet!! Vet liksom ikke helt hvordan jeg skal gå fram.

4 kommentarer
    1. Jeg skjønner at du er usikker! Et tips er å veksle litt mellom det kanskje? Å noen ganger være litt mer hverdagslig og personlig, og andre ganger litt mer “oppstilt” foran kamera. Føler at jeg gjør litt av det selv, og det fungerer helt greit 🙂

    2. Du er KJEMPE flott, og du må ikke tenke på at alt skal være planlagt og perfekt, for slik er det ikke i virkligheten! Jeg synes man skal få ta de bildene man selv ønsker, men man må ikke skjemmes over å ta “uplanlagte” bilder. De har jo så mye sjarm, og viser fullt og helt hvordan personen er og lever! You go girl, dette her er veldig flott! Uansett hvor lang utenfor komfortsonen det er for deg, så er det bare tommel opp fra meg!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg